Friday 29 July 2022

Koncowka lipca

    28 lipiec , Cisnienie 1018hpa , wiatr wsch.

   Miesiac zbliza sie ku koncowi. Jak ten czas pedzi.Jestesmy po srodku letniego sezonu kleniowego. Niestety sierpien bedzie bardzo biedny , jesli chodzi o wypady na ryby. Za tydzien zaczynam urlop i beda inne atrakcje. Mam nadzieje ,ze uda mi sie jeszcze raz wyskoczyc przed urlopem i poganiac za kleniami.


 

  A tymczesem mialem naprawde jeden z tych dziwnych dni nad woda, kiedy to nic za bardzo ci nie wychodzi. Do tego ten wschodni wiatr. wiadomo jak wiatr ze wschodu to ryby chodu. I tak wpadam na swoja pierwsza bankowke gdzie zawsze stoja klenie w nurcie a dzis ich nie ma ;-) Do tego rzuty jakos za bardzo mi nie wychodza i szarpie przynetami po krzakach . Udaje mi sie wciac klenia na ktorego polowalem od kilku wypadow ,by zaraz spiac go przy podbieraku. Niech to , ale tlumacze sobie zawsze ,ze to tzw.- part of the game- i sie nie zniechecam. Udaje mi sie skusic do wyjscia kilka naprawde grubych kleni , niestety rzaden nie zbiera przynety. Przelamuje sie jednak po jakim czasie i udaje sie zlowic przyzwoitego klenia.


                                                                        53cm

        Nawet takie pechowe dni wspomina sie dobrze. Przynajmniej nie ma rutyny nad woda :-)